Spiegazione dettagliata di l'equipaggiu di machining è a cunniscenza di u prucessu 2

02 Flussu di prucessu
A specificazione di u prucessu di machining hè unu di i ducumenti di prucessu chì specificanu u prucessu di machining è u metudu di funziunamentu di e parti.Hè di scrive u prucessu più ragiunate è u metudu di operazione in un documentu di prucessu in a forma specifica in cundizioni di produzzione specifiche per guidà a produzzione.
U prucessu di machining di parti hè cumpostu di parechji prucessi, è ogni prucessu pò esse divisu in parechje installazione, stazioni di travagliu, passi di travagliu è camini di strumentu.
Quale prucessu deve esse inclusu in un prucessu hè determinatu da a cumplessità strutturale di e parti processate, i requisiti di precisione di trasfurmazioni è u tipu di produzzione.
Diversi quantità di pruduzzione anu diverse tecnulugia di trasfurmazioni.

Cunniscenza di prucessu
1) I buchi cù una precisione menu di 0,05 ùn ponu micca esse fresati è necessitanu processu CNC;S'ellu hè attraversu un foru, pò ancu esse tagliatu à filu.
2) U pirtusu fine (attraversu u pirtusu) dopu à quenching deve esse processatu da u filu di taglio;I buchi ciechi necessitanu una lavorazione grossa prima di a spegnimentu è a finitura di a lavorazione dopu a spegnimentu.I buchi non finiti ponu esse fatti in u locu prima di a spegnimentu (cù l'indemnità di quenching di 0,2 da un latu).
3) U groove cù una larghezza di menu di 2MM hà bisognu di tagliu di filu, è u groove cù una prufundità di 3-4MM hà ancu bisognu di tagliu di filu.
4) L'indennità minima per a lavorazione sgrossata di e parti spente hè di 0,4, è l'indennità per a lavorazione sgrossatura di e parti non temprate hè 0,2.
5) U grossu di u revestimentu hè in generale 0,005-0,008, chì deve esse trattatu secondu a dimensione prima di plating.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Feb-16-2023