Spiegazione dettagliata di l'equipaggiu di machining è a cunniscenza di u prucessu 3

03 Prucessu ore-omu
A quota di u tempu hè u tempu necessariu per compie un prucessu, chì hè un indicatore di a produtividade di u travagliu.Sicondu a quota di tempu, pudemu urganizà u pianu di l'operazione di produzzione, cunducerà a cuntabilità di i costi, determinà u numeru di l'equipaggiu è u persunale, è pianificà a zona di produzzione.Per quessa, a quota di tempu hè una parte impurtante di u prucessu di prucessu.
A quota di u tempu deve esse determinata secondu a pruduzzione è e cundizioni tecniche di l'impresa, per chì a maiò parte di i travagliadori ponu ghjunghje à traversu sforzi, alcuni travagliadori avanzati ponu superà, è uni pochi di travagliadori ponu ghjunghje o avvicinà u livellu mediu avanzatu attraversu sforzi.
Cù a migliione cuntinua di a pruduzzione di l'impresa è di e cundizioni tecniche, a quota di tempu hè regularmente rivista per mantene u livellu mediu avanzatu di a quota.
 
A quota di tempu hè di solitu determinata da a cumminazione di tecnulugichi è travagliadori riassumendu l'esperienza passata è riferenu à e dati tecnichi pertinenti.O pò esse calculatu basatu annantu à a comparazione è l'analisi di a quota di u tempu di u travagliu o di u prucessu di u stessu pruduttu, o pò esse determinata per mezu di a misurazione è l'analisi di u tempu di operazione attuale.
Prucessu man-hour = preparazione man-hour + tempu di basa
U tempu di preparazione hè u tempu cunsumatu da i travagliadori per familiarizà cù i ducumenti di u prucessu, riceve u biancu, installà l'attrezzatura, aghjustà a machina strumentu, è disassemble l'attrezzatura.Metudu di calculu: stima basatu annantu à l'esperienza.
U tempu di basa hè u tempu passatu à cutà u metale


Tempu di Postu: Feb-18-2023