I fattori chì affettanu a precisione di a machinazione di e parti di precisione è a machinazione NC ponu rinfurzà l'usabilità di e parti

I fatturi chì affettanu a precisione di a trasfurmazioni di pezzi di precisione è a machining NC ponu rinfurzà l'usabilità di e parti.

U trasfurmazioni di pezzi di precisione hè chjamatu machining di precisione.Hè precisamente per via di u so altu prucessu di trasfurmazioni è i bisogni di u prucessu, è a precisione di i prudutti hè assai alta.A precisione di e parti di precisione include l'accuratezza di a pusizione, a dimensione, a forma, etc. i tecnichi principali combinanu cù l'esperienza di pruduzzione è trasfurmazioni di a cumpagnia per più di deci anni, I seguenti fattori chì afectanu a precisione di e parti di precisione sò riassunti.

(1) U runout rotativu di u spindle di a machina strumentu pò pruduce alcuni errori à a precisione di machining di e parti.

(2) L'imprecisione di u rail di guida pò ancu purtà à l'errore di a forma di u travagliu.

(3) I pezzi di trasmissioni pò ancu purtà à l'errore di trasfurmazioni di u travagliu, chì hè ancu u fattore principale di l'errore di a superficia.

(4) I sfarenti tippi di arnesi è attrezzi anu ancu effetti diffirenti nantu à a precisione di u travagliu.

(5) In u prucessu di machining è taglio, u sistemu sarà deformatu per via di u cambiamentu di a pusizione di u puntu di stress, chì pruducerà a diferenza è a precisione di u travagliu pò esse diverse gradi d'errore.

(6) U sfarente forza di taglio hà ancu purtatu à l'influenza di a precisione di u travagliu.

(7) L'errore causatu da a deformazione di u riscaldamentu di u sistema di prucessu, in u prucessu di machining, u sistema di prucessu pruducerà una certa deformazione termica sottu l'azzione di diverse fonti di calore.

(8) A deformazione di u sistema di prucessu causata da u riscaldamentu spessu risultati in l'influenza di a precisione di u travagliu.

(9) A deformazione di a machina strumentu causata da u riscaldamentu pruvucarà a deformazione di u travagliu.

(10) A deformazione di l'uttellu hà una grande influenza nantu à u travagliu.

(11) U travagliu stessu hè deformatu da u riscaldamentu, chì hè principalmente causatu da u riscaldamentu durante u tagliu.

U processu di pezzi CNC hè l'operazione più frequente di i fabricatori di pezzi CNC un prucessu di tecnulugia di trasfurmazioni.Sta tecnulugia pò rinfurzà l'usabilità di e parti, mette in risaltu e caratteristiche pertinenti, è applicà à i dettagli di diverse industrii.In l'elaborazione di u tornu CNC, i requisiti di u prucessu di e parti è u batch di pezzi di travagliu trattatu sò prima determinati.E funzioni di u tornu CNC sò preparate in a prima fase, e cundizioni prerequisite per a selezzione di u tornu CNC seranu ragiunate, è i requisiti di u prucessu di e parti tipiche sò soddisfatti principalmente in a dimensione strutturale, a gamma di trasfurmazioni è i requisiti di precisione di e parti.

Sicondu i requisiti di precisione, vale à dì a precisione di a dimensione, a precisione di pusizioni è a rugosità di a superficia di u travagliu, a precisione di cuntrollu di u tornu CNC hè sceltu.Sicondu l'affidabilità, l'affidabilità hè a guaranzia per migliurà a qualità di u produttu è l'efficienza di a produzzione.L'affidabilità di a macchina utensile CNC si riferisce à l'operazione stabile à longu andà senza fallimentu quandu a macchina utensile svolge e so funzioni in e cundizioni specificate.Questu hè, u tempu mediu senza fallimentu hè longu, ancu s'ellu ci hè un difettu, pò esse recuperatu in pocu tempu è mette in usu di novu.Sò stati scelti e macchine utensili cù una struttura raghjone è una fabricazione eccellente.In generale, più utilizatori, più alta hè a affidabilità di u sistema CNC.

I materiali di trasfurmazioni di tornu CNC sò 304, 316 inossidabile, azzaru di carbone, ramu, aluminiu, lega, plastica, POM, etc. Tuttavia, diversi strumenti di qualità sò necessarii per diversi materiali di u veiculu per assicurà a precisione necessaria da ogni pruduttu.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021